Форми роботи, що представляють найбільший інтерес на заняттях з дітьми - танці з сюжетом, хореографічні етюди, танцювальна вистава або мюзикл.
Хореографічна вистава - складна і важка форма роботи, що вимагає суттєвої підготовки. Тим паче, створення розгорнутої танцювальної постановки сприяє розвитку творчих здібностей дітей, зростає їх зацікавленість, вони проявляють більш свідоме і самостійне ставлення до виконання танцю.
Перш за все, в роботі над хореографічною виставою дуже важливо, щоб зміст вистави був близький дітям, а його обсяг і форма дозволяли б довести роботу до кінця, не перевтомлюючи дітей.
Працюючи над "великими формами" дитячих танцювальних постановок, потрібна спеціальна попередня підготовка дітей. Танці з сюжетом і танцювальні етюди можуть бути здійснені лише при умінні дітей виразно і правдиво діяти. Уміння це набувається в процесі роботи над етюдами. Складаючи свої варіанти окремих епізодів дії, діти глибше вдумуються у зміст епізоду, він набуває для них більш реальну і конкретну форму. У цій роботі діти виявляють спостережливість, смак і творчі здібності.
Дуже важлива частина занятть відводиться етюдній роботі, яка дає можливість навчитися через сценічну композицію донести думку, сюжет, розкрити танцювальний образ, добитися повного злиття чутного (музичного образу) і видимого (танцювального образу).
Краще, якщо етюди готувати саме на тему танцювальної постановки, щоб діти могли глибше засвоїти зміст, конкретніше зрозуміти образи танцю що розучується.
За мірою набуття танцювальних навичок і знань підлітки виявляють все зростаючий інтерес до мистецтва танцю. У них зростає здатність робити критичні оцінки, вони проявляють самостійність у вираженні свого ставлення до пропонованого їм танцювального репертуару. Окремі невеликі танці вже не задовольняють дітей, вони виявляють схильність до танців з дією, що дозволило б більш розгорнуто показати характери та стосунки дійових осіб.
Побудова заняття для підліткового віку не відрізняється від побудови заняття для дітей середнього шкільного віку. Змінюється (ускладнюється) лише підбір вправ, танцювальних комбінацій, танцювальних постановок.
Наявність в колективі учасників старшого шкільного віку малочисельне. Зазвичай, через велику завантаженість навчальними заняттями освітнього процессу у школі, регулярне відвідування хореографічного колективу представляє для них дуже велике навантаження. У результаті чого їх доводиться поєднувати з дітьми середнього шкільного віку, що несе за собою певні труднощі і водночас має переваги і велике значення для дітей молодшого віку. Діти спостерігають за роботою старших дітей і вчаться бути не тільки єдиним колективом, єдиним живим серцем, але й охоче роблять спроби навчитись складних хореографічних рухів, тим самим розвиваючи свою фотографічну пам'ять. Такі масові хореографічні композиції, які поєднують дітей різних вікових категорій, дають змогу дітям молодших груп брати приклад у дітей творчих, активних, технічних, артистичних які надихають їх на нові творчи злети . Автор: Малютіна Г.І.
Немає коментарів:
Дописати коментар