Архів блогу

вівторок, 7 квітня 2020 р.

Публікації Яніни Олійник (керівник народного художнього колективу хореографічного гуртка "Україночка"

пʼятниця, 3 квітня 2020 р.

комплекс партерних та акробатичних вправ 2

Комплекс партерних та акробатичних вправ 2 частина. Відео і фото звіт вправ.

Комплекс партерних та акробатичних вправ 1

Під час карантину для вихованців важливо залишитися в гарній фізичній формі, та зберегти танцювальні навички. Тому пропоную комплекс партерних та акробатичних вправ, які застосовую в дистанційній роботі зі своїми вихованцями основного рівня навчання (хореографічного гуртка НХК"Україночка).
.
Тема: Партерна гімнастика та акробатичні елементи як засіб розвитку технічної майстерності танцівник.
Мета: сформувати правильну поставку, розвинути гнучкість, еластичність м'язів і зв' язок,сприяти формуванню загальної фізичної підготовки.
Партерна гімнастика формує правильну поставку, виворітність ніг, танцювальний крок,гнучкість, еластичність м'язів і зв' язок.
Виконання вправ на підлозі дозволяє з найменшими витратами енергії досягти відразу трьох цілей:
- підвищити рухливість суглобів;
- поліпшити еластичність м'язів і зв' язок;
- зміцнити силу м'язів.
Метод партерної гімнастики допомога поступово виробити виворітність ніг, розвинути гнучкість хребта, еластичність стоп, відчуття постави (aplomb).

Акробатичні рухи надають мистецтву танцю неабияку видовищність. В основі акробатики- майстерне володіння тілом, високий рівень розвитку мускулатури.








Хід заняття:
Перед тим як робити партерні та акробатичні вправи, треба розігріти м'язи маленьким розігрів ом на місці.
1.Вправи сидячі на підлозі
- партерних розігрів стоп
- згинання та витягування колін
- згинання корпусу вперед (лягаючи на коліна)
- вправа "велосипед"
- вправа "ножиці"
- вправа "жабка"
- вправа "метелик"
-вправа "горішок"
2.Вправи лежачи на животі
- вправа "човник"
- вправа "пташка"
- вправа "кошик"
3.Партерна розтяжка
4.Акробатичні вправи
- стійка на лапатках (берізка)
- вправа "місток"
- перекид (уперед і назад)
- шпагат
- вправа "колесо"

вівторок, 31 березня 2020 р.

Заняття-імпровізація "Танцювальний ТікТок" частина 2

Заняття-імпровізація "Танцювальний ТікТок" частина 2
Відеороліки:




Заняття-імпровізація "Танцювальний ТікТок".


В рамках дистанційного навчання в хореографічному гуртку НХК "Україночка" ЧОЦЕВ "Юність Буковини" в групах основного та вищого рівня навчання були проведенні заняття-імпровізації вихованців "Танцювальний ТікТок". Спілкуючись зі своїми молодшими вихованцями та підлітками від 8 до 16 років, я помітила, що вони захоплені новим трендом в соцмережах "ТікТок". І оскільки я, Олійник Яніна, завжди намагаюся крокувати в ногу з часом, цього разу теж вирішила підтримати нове захоплення своїх гуртківців і розробила дистанційний урок-імпровізацію "Танцювальний ТікТок". TikTok (відомий у Китаї як Douyin, кит. 抖音短视频) ー соцмедійний застосунок для створення та поширення відеофайлів та онлайн-трансляцій. Це найпопулярніша платформа для коротких відео в Aзії, яка поширилася на інші частини світу і швидко набирає популярність. Застосунок дозволяє користувачам створювати музичні, танцювальні, комедійні та інші відео тривалістю до 15 секунд. Вихованці із захопленням та великим задоволенням взяли участь в цьому нетрадиційному занятті. План заняття: 1.Керівник ділиться інформацією про програму "ТікТок", про її виникнення та історію. 2.Педагог пропонує відео "ТікТок", де присутні танцювальні елементи. 3. Керівник дає вихованцям завдання знайти відео в додатку "ТікТок", де є танцювальні елементи. 4. Діти мають обрати одне мінівідео у додатку "ТікТок", вивчити його, створити відео і надіслати в приватному повідомленні керівнику. 5. Керівник пропонує створити власне танцювальне відео з використанням хореографічних елементів, які вчили вихованці на заняттях. Пропонуємо вашій увазі декілька відео вихованців хореографічного гуртка НХК "Україночка"









неділя, 29 березня 2020 р.

Комплекс дистанційних занять

До вашої уваги комплекс дистанційних занять з хореографії на тиждень для дітей віком від 10 до 16 років, розроблений керівником Олійник Яніною Миколаївною для вихованців хореографічного гуртка НХК "Україночка" у ЧОЦЕВ "Юність Буковини". Заняття відбуваються за розкладом тричі на тиждень (понеділок, середа, п'ятниця). Мета: спонукати дітей до рухливих дій під час карантину, завдяки використанню інтернет-ресурсів; підвищити м'язову та емоційну витривалість дітей. Завдання: підтримати та зміцнити здоров'я вихованців на період карантину. Тричі на тиждень, згідно розкладу, в обідній час, керівник виходить на зв'язок з вихованцями в групу, яка створена в Messenger чи Viber, WhatsApp, Telegram.
Керівник проводить опитування про стан здоров'я дітей особисто. В окремому повідомлені повідомляються- правила техніки безпеки виконання вправ в домашніх умовах. Наступний етап - це надання інформації керівником про завдання на день у вигляді відеозвернення або звичайним текстовим повідомленням. Також керівник зазначає термін виконання роботи (наприклад, до 19.00) Після отримання завдань діти їх виконують, фіксуючи на свої гаджети, та відправляють в приватних повідомленнях керівнику. В свою чергу, керівник повинен проконтролювати процес виконання, переглянувши відео кожного вихованця та схвально прокоментувати за старання, а також надати рекомендації для удосконалення техніки виконання вправ (якщо в цьому є потреба). Пропоную три заняття в стилі "аеробіка" на тиждень для груп основного та вищого рівня навчання. Заняття перше (понеділок) Завдання для повторення матеріалу та підтримки фізичного стану вихованців. 1.Дітям запропоновано згадати вправи для розминки м'язів тулуба на місці та рухи в стилі "аеробіки". 2.Завдання друге: виконати партерні вправи для зміцнення м' язів. 3.Виконати стрибки. Термін виконання - до 18:30. 18:30 - 19:30 - перегляд відеоповідомлень та надання рекомендацій керівником. Друге заняття (середа) Новий матеріал. 1.Керівник надає відеорозминки з ускладненням або з додаванням нових елементів. 2.Керівник відправляє вихованцям відео з поетапним вивченням нових рухів (в стилі "аеробіка" ). 3.Діти, переглядаючи відео, намагаються вивчити нові елементи і рухи та створити відео виконання останнього завдання. Потім вони відправляють в приватному повідомленні керівнику. Термін виконання - до 18:30. 18:30-19:30 - перегляд відеоповідомлень та надання рекомендацій керівником. Третє заняття (п'ятниця). Завдання на це заняття формує у дітей навички самоосвіти та надає можливість спробувати себе в ролі педагога. 1.Керівник дає завдання всім діткам обрати будь-який новий рух з інтернету (в стилі «аеробіка»), самостійно вивчити. 2. Зробити відео вивченого руху та відправити керівнику. 3.Керівник обирає декількох авторів найцікавіших рухів і пропонує всій групі для загального вивчення. Наприкінці тижня керівником підводятся підсумки під час конференц-спілкування в Messenger (Viber, WhatsApp, Telegram)
Пропоную відео моїх вихованців:Черней Марії,Климчук Каріни,Кукурудзяк Христини,Яковенко Кароліни,Ватаманюк Софії та Віталіни,Черней Дарини.Дякую дівчатам за виконання завдання.













четвер, 26 березня 2020 р.

Дистанційні заняття


В рамках проекту "Заклади позашкільної освіти: Дистанційна робота" мною було розроблено Дистанційні заняття, за якими мої вихованці НХК хореографічного гуртка"Україночка" разом зі мною працюють під час карантина. З розробками ви маєте можливість ознайомитись по цим посиланням:

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=868181970294188&id=100013071797605

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=869143990197986&id=100013071797605

неділя, 22 березня 2020 р.

Рада вітати вас в моєму блозі



Я - Олійник Яніна Миколаївна, хореограф, педагог, керівник Народного художнього колективу хореографічного гуртка "Україночка" та гуртка "Ритміка" в творчому об'єднанні раннього розвитку дитини "Малюк" у Чернівецькому обласному центрі естетичного виховання "Юність Буковини".Будемо знайомі!


Танець-душі моєї політ...
Творчість допоможе змінити світ...
 Робота, для якої розвиватися слід...
Вихованці-серця мого магніт...




Танець...творчість...робота...вихованці...
Чотири слова, які наповнили та внесли яскраві барви у моє буденне існування... Чотири слова, якими я можу описати своє життя, завдяки можливості по творчому ділитися своїм польотом душі з вихованцями...

Чому я тут? Напевно, професійна діяльність для мене давно вже переросла в певну залежність, яка викликає постійне бажання танцювати, творити та відкривати щось нове для себе і для своїх учнів...

Чому я досі не змінила професію? Напевно кожний педагог після багатьох років стажу, на мить затримує подих та
зупиняє час,щоб замислитись про співвідношення свого покликання та реалізації... В мене також були такі моменти, які допомогли мені лише усвідомити всю вдячність Всевишньому за можливість танцювати(без чого ну ніяк я не можу), творити щось нове та мати єдину велику родину "Україночку", де мене підтримують і де моя власна сім’я....Тому моя професія займає велику роль у моєму житті... Живу творчістю, своєю роботою, моїми вихованцями, які назавжди залишаються не лише в історії колективу,а й в моєму материнському серці...


Чим я можу поділитися з вами? Захопленням та любов'ю до хореографічного мистецтва. Досвідом роботи, який я здобула за двацятирічний період професійного стажу. Цікавими ідеями для виховної роботи з підростаючим поколінням, індивідуальними розробками цікавих занять.
 Маю надію що мій блог буде корисний для вас.

Немає коментарів:

Дописати коментар